Projecten:Pop-ups op het Binnengasthuisterrein

Pop-ups op het Binnengasthuisterrein

Vox-Pop

Op 1 maart 2015 start het project Vox-Pop van de Faculteit der Geestenwetenschappen. Onder de paraplu van Vox-Pop presenteren studenten en medewerkers van geesteswetenschappen wat hen bezighoudt en bezielt.

Vox-Pop zet het flexibele gezicht van de Amsterdamse geesteswetenschappen letterlijk in de etalage. De pop-ups vinden steeds plaats in een van de panden van de binnenstadscampus in wording, op het Binnengasthuisterrein,

Programmering

Omdat de programmering wisselt, is het afwachten wat er precies te ontdekken is en in welke ruimtes Vox-Pop te vinden is. Van theatervoorstelling tot een literair café, van debat tot een liveopgraving door archeologen: de mogelijkheden zijn breed en zo blijft Vox-Pop verrassen.

Dien zelf een idee in

Wil je meer weten over Vox-Pop of heb je ideeën voor een project? Neem contact op met de projectleider Marte Rijsdijk (m.k.rijsdijk@uva.nl).

Maak voor het aanvragen van evenementen gebruik van onderstaand formulier.