Projecten: Informatie over het BA-innovatieprogramma CoH FGw UvA 2016-2020

Informatie over het BA-innovatieprogramma CoH FGw UvA 2016-2020. Het BA-innovatieprogramma is een programma van het College of Humanities (CoH) van de Faculteit der Geesteswetenschappen van de Universiteit van Amsterdam. In dit programma worden projecten gericht op docentdeskundigheid, onderwijskwaliteit en curriculumvernieuwing uitgevoerd door het CoH in samenwerking met de Graduate School of Humanities (GSH), de afdeling Onderwijs, de afdeling Personeel en Organisatie en het Team ICT in het onderwijs.

Source: BA-innovatieprogramma CoH FGw UvA 2016-2020 – Informatie m.b.t. het BA-innovatieprogramma van het College of Humanities van de Faculteit der Geesteswetenschappen van de Universiteit van Amsterdam (2016-2020)